اپل ۱۰ سال قبل از آیفون ۵ رونمایی کرد که برخلاف نسلهای قبلی، فاقد کانکتور ۳۰ پین بود و با پورت لایتنینگ راهی بازار شد. به لطف استفاده از این پورت، کاربران بدون توجه به جهت درست کابل، میتوانستند آن را درون پورت گوشی قرار دهند. این در حالی است که پیش از لایتنینگ، برای سایر پورتها فقط یک جهت درست وجود داشت.
اما این پورت که روزی روزگاری یک نوآوری جذاب محسوب میشد، حالا صدای بسیاری از کاربران را درآورده و این افراد خواستار مهاجرت آیفون به سمت USB-C هستند. اما در کل اپل از جمله شرکتهایی است که برای استفاده از تکنولوژیهای جدید هیچ عجلهای ندارد. در ادامه به ۶ مورد از تکنولوژیهایی میپردازیم که اپل دیرتر از رقبا به بهرهگیری از آنها روی آورده است.
منوهای تعاملی

از منوهای دیجیتالی یا تعاملی برای نمایش تصاویر و توضیحات دقیق در مورد هر نوشیدنی استفاده کنید.
ایجاد تجربههای شخصیسازی شده

به مشتریان اجازه دهید تا با انتخاب دانههای قهوه، روش دمآوری و افزودنیهای مختلف، نوشیدنیهای خود را به صورت شخصیسازی شده سفارش دهند.
استفاده از فناوریهای نوین: از دستگاههای خودکار برای تهیه انواع نوشیدنیها و کاهش زمان انتظار مشتریان استفاده کنید.
ایجاد فضایی برای کار و مطالعه:

با فراهم کردن اینترنت پرسرعت، پریز برق و میزهای کار، فضایی مناسب برای کار و مطالعه ایجاد کنید.
برگزاری رویدادهای فرهنگی: با برگزاری کارگاههای آموزشی، مسابقات قهوه و نمایشگاههای هنری، مشتریان را به کافه خود جذب کنید.
همکاری با هنرمندان محلی: از آثار هنری هنرمندان محلی برای تزئین کافی بار و ایجاد یک فضای هنری استفاده کنید.
موسیقی آرامبخش:

- پخش موسیقی آرامبخش و ملایم میتواند به آرامش مشتریان کمک کند.
با پیادهسازی این ایدهها، میتوانید یک کافی بار منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید که نظر مشتریان را به خود جلب کند